درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:42   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30644صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 7 مرداد 1396 - 08:24
چشم انداز نوین بخش ذوب آهن اصفهان با بهره گیری از روابط عمومی هوشمند
علیرضا امیری، مدیر روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان - روابط عمومی ذوب آهن اصفهان تلاش می کند، در راستای تکریم 100 هزار تلاشگری که طی نیم قرن گذشته در تاریخ پرافتخار این شرکت نقش ایفا کرده اند گام بردارد. قطعاً همت این تلاشگران بزرگترین سرمایه ذوب آهن است و آینده درخشانی برای مادر صنعت فولاد کشور رقم می زند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ذوب آهن اصفهان به عنوان مادر صنعت فولاد کشور موجب نهادینه شدن فرهنگ صنعتی در جامعه شده و از این طریق زیرساخت های لازم برای توسعه اقتصادی کشور را فراهم نموده است. وجود این مجتمع عظیم صنعتی موجب تاسیس دانشگاه صنعتی شریف شد که امروز قطب عملی صنعت کشور محسوب می شود. ضمن اینکه بسیاری از صنایع و کسب و کارهای شکل گرفته در استان اصفهان و کشور، حاصل تجربه و دانش پیشکسوتان این مجتمع بزرگ صنعتی است. ذوب آهن اصفهان در راستای مسئولیت اجتماعی خود با انجام فعالیت های مختلف فرهنگی در توسعه اجتماعی منطقه و استان نیز نقش ارزشمندی را ایفا کرده است.


این مجتع عظیم صنعتی از همان ابتدای فعالیت خود در دهه 50، توجه به رسانه ها را مد نظر قرار داد. این امر هم در ارتباط با رسانه های جمعی کشور نمود یافت و هم منجر به انتشار یکی از اولین نشریات درون سازمانی با رعایت معیارهای حرفه ای گردید.


ذوب آهن اصفهان هم اکنون برای اطلاع رسانی درون و برون سازمانی از چند رسانه برخوردار است که هریک زمینه انتشار، مخاطب، اهداف و شرایط خاص خود را دارا می باشند. هفته نامه داخلی آتشکار که اولین شماره آن در 25 دی ماه 1350 به چاپ رسید و سابقه 46 ساله دارد، در 7 هزار نسخه جهت کارکنان و مسئولین ذوب آهن و همچنین مسئولین و دست اندرکاران صنعت فولاد کشور ارسال می گردد. ماهنامه تخصص فولاد که دارای مجوز ماهنامه سراسری است، به صنعت فولاد و دانش متالورژی می پردازد و مخاطب خاص خود را دارد.

 

وب سایت ذوب آهن اصفهان به عنوان ویترین این شرکت در فضای وب، از قدمت 17 ساله برخوردار است و در زمره اولین وب سایت های سازمانی کشور می باشد که مرجع خوبی برای مخاطبین از جمله خبرنگاران جهت دستیابی به جدیدترین اطلاعات این شرکت در تمامی حوزه های مد نظر می باشد. پرتال داخلی این شرکت نیز کارکرد درون سازمانی دارد. ماهنامه پیک خانواده از جمله نشریاتی است که به صورت ابتکاری جهت توسعه فضای همدلی در بین خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان منتشر شد و نشریه بهبود که به پروژه های بهبود و نظام پیشنهادات ذوب آهن می پردازد و از جلوه های مدیریت مشارکتی در این سازمان است.


رسانه ها به عنوان یکی از نمادهای اصلی دنیای مدرن، نقش مهمی در توسعه صنعتی جوامع ایفا نموده اند و به ویژه در کشورهای در حال توسعه از چنان تاثیری برخوردار شدند که منجر به شکل گیری الگوی روزنامه نگاری توسعه شد. در این الگو، رسانه ها به عنوان چشم و گوش مردم، مدام در حال رصد کردن پیشرفت های اقتصادی و اجتماعی دولت ها هستند و نسبت به کلیه برنامه ها و پروژه های مهم اقتصادی و صنعتی و ... با دیدگاهی تحلیلی، انتقادی و هچنین حمایتی، اقدام به انتشار گزارش ها و تحلیل های خود می نمایند.


ذوب آهن اصفهان با آگاهی از تاثیر چشمگیر رسانه ها در اطلاع یابی مردم از دستاوردهای صنعتی و اقتصادی، همواره ارتباط بسیار خوبی با رسانه های مختلف داشته و در این ارتباط، حس اعتماد دوجانبه جاری است. ذوب آهن در راستای مسئولیت اجتماعی خود حمایت از رسانه ها از جمله رسانه های محلی و سراسری را مدنظر داشته و رسانه ها نیز در شرایط مختلف با انعکاس دستاوردهای این صنعت، نقش خود را به خوبی ایفا نموده اند. اصحاب رسانه نه تنها در انعکاس موفقیت ها و دستاوردها بلکه در شرایط بحرانی نیز یار و یاور این صنعت پیشکسوت کشور بوده اند و اجازه نداده اند تا مشکلات و معضلات مقطعی، چهره ذوب آهن اصفهان در افکار عمومی را خدشه دار سازد.


ذوب آهن در راستای مسئولیت اجتماعی و الگوی دوسویه روابط عمومی، تلاش نموده از طریق شیوه های مختلف افکارسنجی و مسولیت های اجتماعی، از آراء و نظریات ذینفعان خود از جمله سهامداران، تامین کنندگان، مشتریان، مردم جامعه اطراف و ....آگاه شود و استراتژی های خود را بر این مبنا بروز رسانی نماید.


با توجه به نقشی که روابط عمومی در تبلیغات دارد و با توجه به بازار رقابتی امروز، روابط عمومی ذوب آهن، برنامه ریزی جامعی در خصوص انواع تبلیغات محیطی، نمایشگاهی، اینترنتی، رسانه ای و ... تدوین نموده و این تبلیغات را در سطوح داخلی و بین المللی دنبال می کند.


ذوب آهن اصفهان در اغلب فعالیت های خود ضمن بهره گیری از متخصصان حوزه های مختلف روابط عمومی بر توان داخلی کارکنان این مجموعه تکیه دارد و فعالیت های مختلف از جمله تولید محتوا، شرکت در نمایشگاه های مختلف، برگزاری مراسم، فعالیت در حوزه وب، ساخت تیزر و کلیپ، افکارسنجی و مسولیت های اجتماعی و .... را با استفاده از کارکنان خود ساماندهی می نماید.


با توجه به اینکه در عصر حاضر، تکنولوژی های ارتباطی، فرایندهای مختلف به ویژه روابط عمومی را دستخوش تحول ساخته اند، روابط عمومی ذوب آهن نیز فعالیت گسترده در شبکه های اجتماعی و دیگر ابزارهای وب را مدنظر قرار داده و در راستای توسعه روابط عمومی الکترونیک گام بر می دارد.


روابط عمومی ذوب آهن اصفهان تلاش می کند، در راستای تکریم 100 هزار تلاشگری که طی نیم قرن گذشته در تاریخ پرافتخار این شرکت نقش ایفا کرده اند گام بردارد. قطعاً همت این تلاشگران بزرگترین سرمایه ذوب آهن است و آینده درخشانی برای مادر صنعت فولاد کشور رقم می زند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد